loadingbar
Internetový Obchod Nakladatelství Comics Centrum

Reklamační řád

Pozor, otevřeno v novém okně. Tisk

Provozovatel:

Comics Centrum
Martin Trojan - 3-JAN
Jana Masaryka 29
120 00 Praha 2

 

Jestli Vás potkala ta nepříjemnost, že musíte zakoupené zboží reklamovat, zde je návod, jak reklamaci rychle vyřídit:

Podání reklamace:

1. E-mailem
Zašlete nám e-mail na adresu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript . E-mail musí obsahovat:
číslo objednávky
zboží, kterého se reklamace týká
popis zjištěných závad a jejích projevů

2. Telefonicky
Zavolejte nám na telefonní číslo: +420 296 302 570 a reklamaci vyřídíme po telefonu. Budeme od Vás potřebovat vědět číslo objednávky a popis zjištěných vad a jejích projevů.

3. Poštou
Zašlete nám zboží a vyplněný reklamační list na adresu:

Comics Centrum
Jana Masaryka 29
120 00 Praha 2

4. Osobně
Kupující doručí reklamované zboží osobně na adresu prodejce.

Comics Centrum
Slavíkova 19
120 00 Praha 2

Zboží je nutné doručit k reklamaci kompletní. Vracené zboží prosím dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Jestliže reklamace bude oprávněná, náklady spojené se zaslání zboží vám budou uhrazeny (složenkou či na účet dle dohody).

Rozhodnutí o reklamaci a vrácení peněz

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího doručení a vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
Záruka se nevztahuje na zboží se známkami nešetrného zacházení.
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Vrácení peněz
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet, složenkou nebo v hotovosti, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na naší adresu.

Vyřizování reklamací podléhá ustanovením následujících právních norem:
Zákon o ochraně spotřebitele
Občanský zákoník

Nákupní košík

VirtueMart
Váš košík je prázdný

Měna: